Wszystko wokoło marketingu

Wszystko marketing

O marketingu - z nami nauczysz się jak można zmierzyć siłę marki i jak wykorzystać...

marketing

Szkolenie z marketingu

Szkolenie z marketingu

(...) Niebawem odbędzie się kolejne już szkolenie z cyklu "Marketing i sprzedaż w pigułce" przeznaczone dla osób które rozpoczynają przygodę z marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Celem szkolenia jest wprowadzenie uczestników w arkany marketingu. Przedstawione zostaną ogolne pojęcia związane z marketingiem bezpośrednim, marketingiem internetowym, sprzedażą przez infolinie.W programie szkolenia przewidziano również tematy związane z radzeniem sobie ze stresem związanym z wykonywaniem tego zawodu. Przedstawimy różne sposoby na spokojną i konstruktywną rozmowę z klientem i efektowne narzędzia sprzedaży.Dla osób i firm z (...)

Skojarzone z tym artykułem:

Produkcja spotów reklamowych – o czym pamiętać?

Produkcja spotów reklamowych – o czym pamiętać?

(...) nią zaangażowanego, profilu potencjalnego odbiorcy i szeregu innych czynników. Jest jednak kilka reguł, które mają charakter uniwersalny, a dzięki którym nasz spot będzie spełniał wyżej wymienione kryteria. I tak: – musi być on możliwie najprostszy. Przeciętny odbiorca (bez względu na profil) nie zapamięta treści zawiłej, niejednoznacznej, trudnej. Komunikat, który chcemy przekazać, ma być więc prosty; – dobry (...)

Skojarzone z tym artykułem:

Jak sprawdzić zadowolenie klienta?

Jak sprawdzić zadowolenie klienta?

(...) Wprowadzanie nowego produktu lub usługi zawsze wiąże się z niebezpieczeństwem poniesienia porażki. Pomimo prowadzonych badań nad pragnieniami i oczekiwaniami konsumentów nigdy nie mamy pewności czy będą one trafne. Utrafienie w odpowiedni czas i miejsce jest kluczowe dla sukcesu. Nie jesteśmy jednak w stanie tego przewidzieć. Możemy (...)

Skojarzone z tym artykułem:

Scenariusze badawcze

Scenariusze badawcze

(...) Obszarem badań z dziedziny psychologii oraz marketingu są badania fokusowe. Wyszkolony prowadzący opracowuje scenariusz badania fokusowego, a potem powołuje grupy fokusowe według właściwego klucza. Uczestnicy takiego badania gromadzą jednostkowe wyniki eksperymentu w danej grupie, a na końcu trener agreguje wyniki jednostkowe w wyniki zbiorcze i dostaje podsumowane rezultaty badań fokusowych. Sensowniejsze zidentyfikowanie potrzeb kontrahentów, klientów i decydentów prowadzi do zwiększenia zapotrzebowania na płatne badania rynku różnego typu. Uruchomiony przez (...)

Skojarzone z tym artykułem:

Kategorie

Promocja

Reklama

Marketing

Pr

Public relations

Atl

Btl

Autorzy

Marek Kowal

Kalendarium