Wszystko wokoło marketingu

Wszystko

Każdego weekendu w wielu miastach Polski usłyszeć można o różnego rodzaju eventach, imprezach promocyjnych, targach bądź akcjach promocyjnych. Organizowanie....

reklama, promocja, pr, btl, atl

Przygotowanie eventu

2016-10-19 | Marek Kowal

Każdego weekendu w wielu miastach Polski usłyszeć można o różnego rodzaju eventach, imprezach promocyjnych, targach bądź akcjach promocyjnych. Organizowanie tego typu wydarzeń wiąże się przeważnie z prezentacją, pokazem jakiegoś produktu. Mogą to być przeróżne towary różnej wielkości, od małych po duże. Aby przykuć uwagę potencjalnych klientów konieczne jest stworzenie jak najlepszej otoczki dla danego produktu. Takim uzupełnieniem może być ciekawe opakowanie lub ekspozytor, który nada charakteru danemu produktowi i wprowadzi oglądającego w odpowiedni nastrój. Natomiast źle przygotowany i wykonany szyld lub ścianka wystawowa tylko  źle wpłyną na całościowy efekt promocji.

W dzisiejszych czasach mamy ogromne możliwości konstrukcyjne, bardzo duży wybór materiałów, więc można śmiało stwierdzić, że i w tym temacie ogranicza ludzi tylko wyobraźnia. Dlatego też każda szanująca się firma, która produkuje różnego rodzaju stojaki reklamowe, bannery, ścianki reklamowe, podświetlane litery bądź całe systemy wystawiennicze współpracuje z jednym lub kilkoma profesjonalnymi grafikami, a także specjalistami w dziedzinie mechaniki i marketingu. Dobre i szanujące się przedsiębiorstwa z tej branży obsługują każdego klienta indywidualnie i kompleksowo. Współpraca trwa od samego początku, czyli fazy ustalania koncepcji, wykonania wstępnego projektu np.:stojaka reklamowego lub innego elementu, poprzez produkcję aż po dostawę pod wskazany adres przez klienta.

Nieliczne firmy są niezależne od podwykonawców i posiadają swój własny park maszynowy, pracownię projektową, lakiernię, halę montażową i magazyn. Produkcję powinno poprzedzić dokładne zbadanie produktu promocyjnego, jego wymiarowanie i zważenie, tak aby w późniejszych etapach uniknąć niepotrzebnych błędów przy budowie i montażu np. stojaka reklamowego. Przed przystąpieniem do seryjnej produkcji budowany jest wirtualny model w komputerze i na jego podstawie tworzony jest prototyp. Na nim sprawdzana jest stabilność, wytrzymałość i kompatybilność z promowanym produktem. Dopiero potem uruchamiana jest seryjna produkcja, malowanie i transport do klienta.

Autorem tego tekstu jest pracownik firmy Grafol (www.grafol.pl) - doświadczonego na rynku producenta nośników reklamowych wykorzystywanych przy konstrukcji ekspozycji czy stoisk targowych.

Artykuły wg słów kluczowych:


Opinie internautów

Twoja opinia na ten temat jest dla nas bardzo ważna. Podziel się ze mną swoją opinią w tym temacie.

Twój pseudonim:

Twoja opinia:

Kategorie

Promocja

Marketing

Pr

Reklama

Atl

Btl

Film

Autorzy

Kalendarium